Lázár János anyukája minőségi változást ért el a vasútnál: a miniszter már sárból építkezik
A közlekedési miniszter már nem sz.rból, hanem sárból épít várat.
A közlekedési miniszter már nem sz.rból, hanem sárból épít várat.
A közlekedési miniszter elment Kőbánya-Kispestre, és elszörnyedt, a MÁV-applikáció egyik funkciójáról pedig kijelentette, hogy az teljes baromság.
Miközben több helyen is fennakadások voltak a vasúti közlekedésben, Lázár János egy DK-s politikussal közösen bejárták a Kőbánya-Kispest vasútállomást.
A független képviselő anyázott, a miniszter szerint neki szarból kell várat építeni. Hadházy riposztja: nem muszáj, el is lehet húzni. Végül hozzászólt Vitézy Dávid is.
A fejlesztésre elsősorban a szegedi és debreceni autóipari központok miatt van szükség.
A Telexnek adott interjúban arról is beszélt, hogy a Fideszben nincsenek politikai ambíciói, és hogy a Podmaniczky Mozgalom hivatalos lokálpatrióta civil szervezetté alakul.
A BKK járatain már januártól ingyen vihetik kutyájukat és kerékpárjukat a bérletesek.
Repkednek az ezermilliárdok az Építési és Közlekedési Minisztérium terveiben. Rengeteg vonatot, mozdonyt és buszt vennének a következő tíz évben, de költenének gyorsvasútra is.
2026 előtt nem érkeznek új vasúti járművek, az évtized végén lehet a HÉV-felújítást befejezni, a nemzetgazdaságilag kiemelt beruházások intézményét pedig fokozatosan kivezetik – ígérte Lázár János, aki első kormánytagként azt is kimondta, hogy Varga Mihály jövőre távozhat a Pénzügyminisztérium éléről.
A miniszter arról is beszélt, hiába felügyeli a Budapest–Belgrád vasútvonal építését, nincs köze ahhoz, hogy ahhoz épp a miniszterelnök apjától rendeltek követ.
Szerinte a Budapest elleni bosszúvágy miatt építenék meg vidéken az intézményt.
Saját örömükre és a nemzet gyarapítására megtehetik.
Magyarországon a kormány a minap megnyeste annak a vasúti beruházásnak a költségvetését, amelynek a szerbiai szakaszán 14 ember halálát okozta a hasonló önkényeskedés. Pedig korábban még szükségesnek tartották „a leromlott műszaki állapotú” állomásépületek felújítását, amit most mégsem finanszíroznak.
Szeptembertől kereshetett munkát a MÁV volt vezérigazgatója, akitől Lázár János az állami közlekedési mamutcég újabb átszervezése okán vált meg, de Pafféri Zoltán hamar talált új állást: pár napja a Jászai Gellérthez köthető iKON alapkezelőt vezeti.
A miniszter Facebook-oldalán osztott meg egy humorosnak szánt videót.
Nem kell ezután konzultálni az érintettekkel a vonalbezárások előtt, a vonat- és buszjáratok párhuzamosságainak felszámolásánál pedig beleférne, hogy másfélszeresére nőjön a menetidő.
12, Makovecz Imréhez köthető építmény kapott védelmet egy csütörtök esti jogszabállyal.
Könnyített feltételekkel vehetnek át ugyan állami kastélyokat az önkormányzatok, ám az épületek fenntartását sokszor nem tudják vállalni. Az biztos, hogy a Márki-Zay Péter vezette Hódmezővásárhely megpályázza az egyiket – a polgármester szerint azért, hogy “ne lopják el”. Lázár János a kastélypályázaton tőkeerős vállalatok jelentkezését is várja, ám azok egyelőre hallgatnak.
Hamarosan akár 20 új kínai mozdonyt vehet a MÁV számára a Lázár János vezette közlekedési tárca – tudta meg lapunk.