Annyira rozoga a Gubacsi híd, hogy csak 5 kilométer per órás sebességgel mehetnek át rajta a vonatok
Régóta ígérgetik a híd felújítását, de egyelőre inkább csak sebességmérőket telepítenek.
Régóta ígérgetik a híd felújítását, de egyelőre inkább csak sebességmérőket telepítenek.
A humorista Barbárglamour című műsorából az is kiderül, hogy az Európai Unió magyar soros elnöksége olyan volt, mintha Ganxsta Zolee lenne az esztergomi érsek egy évig.
A miniszter reagált a MÁV vasárnapi évértékelőjére.
Kiderül, hogy ki bírja tovább a táncparketten.
Az építési és közlekedési miniszter arról beszélt Hajdú Péter műsorában, hogy nem Magyar Péter volt a „balhé” 2024-ben, hanem a Novák-ügy.
A színész etikátlannak tartja karácsony előtt „páros lábbal kib.szni” egy háromgyerekes, hívő, református, székely származású családanyát csak azért, mert tiszás a férje.
Jékely Berta azt írta, hogy a helyettes államtitkár végig férje politikai szerepéről beszélt neki mint a leváltása indoka.
A tárcavezető szerint szakmai okokból fokozták le a tiszás képviselő feleségét, a kormány elleni hergelést viszont nem tudja elfogadni.
Jékely Berta végkielégítést sem kap.
Korábban még azt állította, azért nem, mert az embereknek nem ez volt a legfontosabb. De most már hatalmas fejlesztéseket ígér, amelynek részleteiről csak jövőre számol be.
Szentkirályi szerint a Liget-projektre érdemes példaként tekinteni, Baranyi Krisztinának mégis a Fudan jutott eszébe.
Terézváros változtatási tilalmat rendel el a tervezett Podmaniczky park területére, miután nem lát kellő garanciákat arra, hogy a Lázár-terv alapján a pályaudvarok felújítására becsalogatandó magántőke figyelembe veszi a kerület szempontjait.
Az építési és közlekedési miniszter lesz a Beköltözve Hajdú Péterhez című műsor vendége.
A hódmezővásárhelyi önkormányzat közgyűlése keddi ülésén módosította a költségvetést, hogy meg tudják fizetni a Volánbusznak járó több tízmillió forintos tartozást.
A miniszterelnök ezután egy gyerek hátán aláírt egy nemzeti színű szalagot.
„Úgy viselkednek, mint a betörő, akit rajtakapnak, ahogy viszi a tévét, és még nekiáll azon vitatkozni, hogy ez valójában csak egy nagy monitor, és nem is tévé.”
Lázár János miniszter olyan beruházásokat is kvázi bejelent, amelyek évek óta tervezettek, benne vannak a sztrádakoncessziós szerződésben. Ezzel együtt a kormány sok új projektre készül – miközben az eredeti érv a 35 éves koncessziós struktúra mellett az volt, hogy az államnak nincs pénze a szükséges beruházásokra. A koncessziós társaság szerint mindig folyamatosan dolgoznak az épp zajló felújításokon, az ütemezéseket az állam hagyja jóvá, ha valamivel megcsúsznak, pénztől esnek el.
A Közlekedési Múzeumnak nem volt rá pénze, így a MÁV karbantartási keretéből fizettette ki Lázár János minisztériuma a kormányzó vasúti kocsijának restaurálását. A konyha-étkezőkocsit szinte a semmiből építették újjá, mahagóni falburkolattal és francia selyemkárpittal borították, a számla végösszege 200 millió forint lehetett. Közben a MÁV-nál gyakran alig jut pénz a közforgalmú járművek életben tartására.
Egy új törvénymódosító javaslat jelentősen kiszélesítené az építési miniszter jogkörét. Lázár János ez alapján megvétózhatna szinte bármilyen, költségvetési vagy uniós forrásból megvalósuló beruházást, mert a jóváhagyása nélkül közbeszerzés győztesével nem lehetne szerződni. A korlátozás nem vonatkozik a kisebb értékű egyházi és “nemzetpolitikai célú” építkezésekre.